دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

این وبلاگ برای اطلاع رسانی از آلبوم ها و همکاران محسن چاوشی است

دانلود آهنگ من باید می رفتم محسن چاوشی

متن آهنگ من باید میرفتم محسن چاوشی

مثل چشمه ها نبود مثل آسمون نبود
اونکه دیوونم کرد لایق جنون نبود
همه چی دروغ بود همه چی نقاب بود
بخت خوش خیال من خواب خواب خواب بود
من باید میرفتم با قطاری که برام
آخرین گلوله ی آخرین خشاب بود
من باید میرفتم زود زود زود زود
یکی تو خاطره ها ضعف برداشته بود
نمیدونم قلبم واسه چی ول کن نیست
من تمومش کردم زندگی ول کن نیست
با همین حال خراب با دل وامونده
از همه بریده و از همه جا مونده
من باید میرفتم با قطاری که برام
آخرین گلوله ی آخرین خشاب بود
من باید میرفتم زود زود زود زود
یکی تو خاطره ها ضعف برداشته بودد

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320MP3 FILE DOWNLOADدانلود آهنگ با کیفیت 128


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: jahanami ׀ تاریخ: جمعه 12 خرداد 1402برچسب:پخش آنلاین, آهنگ پخش , موزیک ,دانلود آهنگ ,دانلود آهنگ, احساسی دانلود, آهنگ جدید ,دانلود آهنگ های محسن چاوشی ,متن آهنگ, متن آهنگ من باید میرفتم ,محسن چاوشی, محسن چاوشی mohsenchavoshi,music ,man bayad miraftam,,chavoshi mohsen, chavoshi,chavoshist,راک,پاپ,چاوشی,,عاشقانه,موزیک,من لاید میرفتم ,من باید,میرفتم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید از البوم نفرین با محسن چاوشی بودم و با اهنگاش زندگی کردم. با صداش لحظه های نابی رو تجربه کردم. بخاطر همین موضوع این وبلاگو راه انداختم تا یه جورایی از محسن چاوشی تشکر کنم ...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohsenchavoshi1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM